Esküvői moderátor

“Jó kedvet derítni, vígan mulatozni, a vőlegényháznak díszére is lenni”

Esküvői moderátor, vagy koordinátorként miben tudok Nektek segíteni?

Lakodalmas szokásainkban ez a feladat főleg a kisebb létszámú esküvőkre alakult ki.

Ebben részben azt szeretném nektek bemutatni, hogy tőlem mire számíthattok, ha moderátor- vagy koordinátorként, engem kértek fel az esküvőtök

levezetésére.

A közös munka a felkéréstől számítva, – ami az esküvő és utána következő esetlegesen kis ebéd, vagy vacsora kitűzött napja előtti – szinte már egy évvel

korábban történik, és kezdődik el. Segítek minden területről megfelelő szolgáltatókat ajánlani, számtalan partnerrel dolgozom együtt, hogy a nagy nap

zavartalan legyen. 

Alap feladatom a szolgáltatók munkájának össze hangolása, és a segítése, a nagynapon pedig a teljes irányítása. Mindenki számára megnyugtató érzés, ha az

esküvőn dolgozó kollégák ismerik egymást, egy össze szokott csapat dolgozik a háttérben. Megjegyzem, mindenkivel szívesen dolgozom.

A nagy nap közös program tervét, a vázlatát már az esküvő előtt egy bő háromnegyed évvel elkezdjük elkészíteni, hiszen a meghívók is az tájt készülnek, és 

abba már kell írnunk eseményeket, helyszíneket, időpontokat. Ezzel el is árultam, a nap menetét, forgatókönyvét a több mint 20 éves szakmai tapasztalatomat

felhasználva a Ti elképzeléseitek alapján közösen állítjuk össze, melyet Én fogok megküldeni minden szolgáltatónak. A nagy nap előtti héten szakmai zsargonnal

 – az a Ti hetetek- még egy utolsó teljes mindenre kiterjedő egyeztetés, (mindig van B terv is pl: rossz idő), ezek a megbeszélések általában személyesen

történnek.

Nem titok, eddig a pontig minden megegyezik, ha vőfélyként vagy ceremóniamesterként hívtok meg az esküvőtökre.

Főleg azok a párok szokták ezt a szolgáltatást igénybe venni, akik, akiknek vagy csak egy szertartás lesz, és utána egy kis gratuláció, vagy fotózás, vagy akár

még egy kis ebéd vagy vacsora.

Elérkeztünk a nagy naphoz, ahol elegáns öltözetben – vagy a „dresszkód” szerint – jelenek meg. 

A kezemben nem fogtok mappát látni, a kommunikációm nem verses, minden helyzethez elegánsan megfelelő.

A vendégek köszöntésétől, a nap menetrendjének tájékoztatástól kezdve, a lakodalmas menet összeállításban segítek, a szertartásoknál a násznépet irányítom,

 majd a gratulációban és a fotózásban, csokor-csipke dobásban is segítem a szolgáltatók munkáját. Ezt követően, ha van étkezés, akkor a díszterem elfoglalása

után következik a pohárköszöntő, a vacsora felkonferálása, és ezt követően a munkám be is fejeződött. Természetesen sok esetben előfordul, hogy már az

étteremhez sem megyek.

Moderátorként vagyok jelen, nem a középpontban, de mögöttetek az ifjú pár képviselőjeként, és támaszaként állok.

A Ti esküvőtökön is ott a helyem! Várom e-mailed, telefonhívásod, egyeztessük le a napotokat!

Sok boldogságot!

A teljes szöveg saját, annak felhasználása, bármilyen megjelenítése engedélyhez kötött!